Ale Cyrk podsumowanie sezonu 2014 2015.jpeg Element M.jpeg Estrada Taneczna.jpeg Galeria prac w GOK.jpeg Estrada Regionalna jZ5zOahzis_big.jpeg Laureaci plebiscytu - Kwiat Tarniny.jpeg Moda ze Śląska - jedyna taka kolekcja.jpeg Szlakiem tarnowskich atrakcji.jpeg Szlakiem tarnowskich atrakcji - meta.jpeg Tygodnik Ziemi Opolskiej - Patronat Medialny.jpeg Wakacje z Kulturami Świata.jpeg Złota Tarnina laureaci konkursu.jpeg

Aerobik

Aerobik 2018.jpeg

HARMONOGRAM ZAJĘĆ:
PONIEDZIAŁEK

19-19:50 BODY BALL + ZDROWY KRĘGOSŁUP
20-20:50 TRAMPOLINY + PŁASKI BRZUCH

WTOREK
19-19:50 TRX
ŚRODA
19-19:50 BODY PUMP

OPIS ZAJĘĆ:
BODY BALL + zdr kręgosłup - Jest to wszechstronny trening z wykorzystaniem piłki
rehabilitacyjnej, podczas którego wzmacniamy mięśnie, zwiększamy elastyczność ciała oraz
poczucie równowagi. Podczas treningu Body-ball mobilizujemy do pracy mięśnie brzucha,
mięśnie stabilizujące i utrzymujące kręgi i krążki międzykręgowe we właściwym ułożeniu,
mięśnie grzbietu oraz pośladków. Trening ten wspaniale wpływa na utrzymanie prawidłowej
postawy, a wzmocnione mięśnie mocniej stabilizują kręgosłup, zabezpieczając go przed
wszelkimi zwyrodnieniami. Przy okazji trening, przy użyciu dużej kolorowej piłki to świetna
zabawa!


TRAMPOLINY + płaski brzuch - zajęcia z wykorzystaniem trampoliny - trening na trampolinie
zmusza mięśnie do szybkich, cyklicznych skurczów. Jest formą bardzo intensywną. Trening na
trampolinach powoduje rozwój koordynacji ruchowej i równowagi. Działa korzystnie na cały
układ mięśniowy, harmonijnie rozwijając każdą część naszego ciała. Co ważne, bez zbędnego
nadwyrężania stawów ! Z trampolin mogą korzystać także i te osoby, które cierpią na bóle kolan
i bioder w trakcie biegania! + płaski brzuch = zestaw ćwiczeń fitness o charakterze wzmacniania
poszczególnych partii mięśniowych brzucha.
TRX - to trening z masą własnego ciała, do którego wykorzystuje się specjalny zestaw
regulowanych pasów. Działa korzystnie na cały układ mięśniowy, harmonijnie rozwijając każdą
część naszego ciała. Dzięki TRX równomiernie rozbudujesz oraz wzmocnisz mięśnie bez
obciążania stawów i kręgosłupa. TRX skutecznie poprawia siłę, wytrzymałość, równowagę,
ochroni układ ruchu przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem.


BODY PUM - to zajęcia z użyciem sztang. Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich. Trening
odbywa się przy muzyce, która nadaje tempo. Choreografia nie jest skomplikowana: cały układ
składa się z zestawu prostych ćwiczeń na różne partie mięśni. Obciążenie stanowi sztanga.
Sekwencje ruchów są układane tak, aby po kolei wzmacniać wszystkie partie ciała. Szczególny
nacisk kładziony jest na uda, pośladki, ramiona i barki.

Zapisy tel. Patrycja 694-377-560
Poniedziałek - Body Ball - grupa otwarta
Poniedziałek - Trampoliny (grupa max 10osób)
Wtorek - TRX (grupa max 10 osób)
Środa - Body Pum (grupa max 7 osób)

Instruktor: Patrycja Komko

 

Newsletter
Kalendarz