Ale Cyrk podsumowanie sezonu 2014 2015.jpeg Element M.jpeg Estrada Taneczna.jpeg Galeria prac w GOK.jpeg Estrada Regionalna jZ5zOahzis_big.jpeg Laureaci plebiscytu - Kwiat Tarniny.jpeg Moda ze Śląska - jedyna taka kolekcja.jpeg Szlakiem tarnowskich atrakcji.jpeg Szlakiem tarnowskich atrakcji - meta.jpeg Tygodnik Ziemi Opolskiej - Patronat Medialny.jpeg Wakacje z Kulturami Świata.jpeg Złota Tarnina laureaci konkursu.jpeg

Aerobik

aerobik.jpeg

OPIS ZAJĘĆ:

TRX - to trening z masą własnego ciała, do którego wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów. Działa korzystnie na cały układ mięśniowy, harmonijnie rozwijając każdą część naszego ciała. Dzięki TRX równomiernie rozbudujesz oraz wzmocnisz mięśnie bez obciążania stawów i kręgosłupa. Podczas treningu wiele grup mięśniowych pracuje jednocześnie, w tym mięśnie głębokie, odpowiadające za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki. TRX skutecznie poprawia siłę, wytrzymałość, równowagę, ochroni układ ruchu przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem.

 

ENERGY JUMP + atak na BUP – zajęcia z wykorzystaniem trampoliny - trening na trampolinie zmusza mięśnie do szybkich, cyklicznych skurczów. FIT Jump to trening, który daje niesamowite efekty i dużo zabawy. Jest formą bardzo intensywną. Trening na trampolinach powoduje rozwój koordynacji ruchowej i równowagi. Działa korzystnie na cały układ mięśniowy, harmonijnie rozwijając każdą część naszego ciała. Co ważne, bez zbędnego nadwyrężania stawów ! Z trampolin mogą korzystać także i te osoby, które cierpią na bóle kolan i bioder w trakcie biegania! + Atak na BUP = Brzuch/Uda/Pośladki to zestaw ćwiczeń fitness o charakterze wzmacniania poszczególnych partii mięśniowych. Pierwsza część treningu, aerobowa skupia się na spalaniu tkanki tłuszczowej, druga część ma na celu wzmocnienie i wyrzeźbienie BUP.

 

BALANCE PILATES + zdr. kręgosłup - To zespół ćwiczeń mających na celu zwiększenie świadomości własnego ciała, jest odpowiedni dla każdego, niezależnie od wieku czy stanu zaawansowania sprawności fizycznej, sprawdza się w przypadku osób z bólami stawów i kręgosłupa, wadliwą postawą, nadwagą ograniczającą aktywność, jest bezpieczny dla kobiet w ciąży czy dla tych, którzy długo nie ćwiczyli, wysmukla sylwetkę i “wyciąga” ciało, dając ćwiczącym giętkość, naturalną grację i sprawność, niweluje bóle kręgosłupa i stawów, stanowi bezpieczną formę rehabilitacji po kontuzjach i pomaga zapobiegać im w przyszłości, rozciąga, uelastycznia i zwiększa siłę mięśni bez nadmiernego ich rozbudowania, działa w szczególności na mięśnie brzucha, dolnej części pleców, bioder i pośladków, ale także rozluźnia ramiona, kark i górną część pleców. Jest to bardzo bezpieczny trening polecany również osobom, dla których inne formy gimnastyki są wykluczone.

 

TABATA + atak na BUP - Tabata to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa wydolności i zwiększenie wytrzymałości organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest "skutkiem ubocznym" intensywnych ćwiczeń. Pierwsza część treningu, skupia się na wytrzymałości, wydolności i spalaniu tkanki tłuszczowej, druga część ma na celu wzmocnienie i wyrzeźbienie BUP = Brzuch/Uda/Pośladki.

 

ZUMBA - to zainspirowany latynoskimi rytmami mix tańca i aerobiku, jest to bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami.

Instruktor: Patrycja Komko

10 zł - bilet jednorazowy,

25 zł - karnet: 3 wejścia/miesiąc,

45 zł - karnet: 6 wejść/miesiąc

Newsletter
Kalendarz